Tuesday, November 15, 2011

Peluang Terakhir...

21.11.2011 itulah tarikh yg mendebarkan buat semua calon stpm seluruh Malaysia termasuklah diri aku sendiri....

setelah kecundang SPM aku amat menghharapkan aku boleh menebusnya kembali dalam STPM ini tapi dengan usaha aku yang tak seberapa aku tidak yakin bahawa aku boleh melakukannya...aku takut jika tidak dapatmemasuki universiti....


semua ahli keluarga aku mengharapkan aku berjaya.......aku tidak yakin aku boleh buat.......aku harap aku dapat memasuki universiti...


tapi sekiranya aku gagal sekali lagi...aku tidak tahu nak buat apa lagi....
aku tidak dapat simpan perasaan hati dan luahan hati aku ini sebab terlalu banyak mperkara sudah yang aku simpan dan aku tidak mampu menampungnya lagi menyebabkan blog ini menjadi mangsa luahan hati aku......


aku berharap Tuhan memberi aku peluang untuk berjaya dalam pepriksaan ini seterusnya berjaya dalam apa bidang yang aku ceburi..

salam

No comments:

Post a Comment